fredag den 27. januar 2012

Bloggens egen verden: Abonner via email - igen

I perioden 2002 til sommeren 2011 kunne interesserede i Internetsøgning abonnere på "påmindelser". Det var en halvautomatisk liste, hvor jeg selv skulle vedligeholde listen. Et arbejde, som jeg ophørte med i 2011.



Nu har Blogger lavet en gadget, se højremenuen: ABONNER VIA EMAIL. Den er forhåbentlig nem at administrere for interesserede. Metoden er enkel (synes jeg):
  • Skriv din email i feltet og trykker på Submit
  • Udfyld en word verifikation (skriv et mystisk udseende ord i et felt). 
  • Åbn din email og bekræft at det reelt er dig som ønsker at abonnere. 
  • Du vil få en email hver gang jeg publicerer et nyt indlæg. 
Hvis du ikke længere er interesseret, kigger du bare i bunden af de email du får.


Her er et link til unsubscribe now. Klik og du skulle ikke længere modtage email. Jeg har afprøvet både at abonnere og at afbestille, og det virkede fint.

Ingen kommentarer: