mandag den 22. juni 2009

Blogger 10 år

Som læserne vil bemærke, er der et indslag på engelsk herunder. Det er ikke fordi jeg er begyndt at udgive webloggen på et andet sprog. Men Blogger har i anledning af sin 10 års fødselsdag opfordret webloggere til at fortælle om deres oplevelser.
På godt og ondt har blogging været en del af mit privat- og arbejdsliv i 8 år. Så jeg har undtagelsesvist valgt at lave et privat (og ikke som sædvanligt, personligt), indslag, oven i købet på engelsk. Der skal være et link til indslaget, og i Blogger Buzz kan man se om historierne bliver offentliggjort. Jeg kan dog ikke se nogen i skrivende stund.
Link
Googleblog.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har lige lavet mit første blog, og - hold da op! - hvor overrasket jeg er over at blog er noget helt andet end en hjemmeside.

Tiden flyver; som om det var i går da jeg hørte første gang om "blog" og blev forvirret (og stadigvæk er) - hvad er det for noget? Er lige i gang med at finde ud af det, alle de funktioner og muligheder blogging byder på, og der er meget...

Indtil jeg virkelig har fundet ud af det, kan jeg konstatere: i de 10 år er verden blevet lille, meget lille, fordi bloggere har opbygget et utroligt udviklet netværk og blogging er blevet en daglidags rutine for millioner af mennesker - sikke en succes bygget på at folk fører deres "dagbøger" på nettet.
Imponerende...

mvh
Jasmina