onsdag den 1. marts 2006

Fra Internetsøgnings egen verden

Jeg prøver en gang imellem at lave forbedringer på siden, forhåbentligt til glæde for læserne. Helt kort om de seneste. Måske kan det også inspirere andre webloggere.
Indholdet er der ikke ændret i, men der er kommet nye faciliteter:
Det ene er at læserne kan læse mere om bestemte emner i menuen ”Læs mere om…”. Den indeholder aktuelle emner, som jeg ikke kan nå at følge op på, og emner som jeg ikke dækker pga. for meget stof. De bliver løbende udskiftet.
Menuen Mine foretrukne er et eksempel på en kobling mellem weblog og Delicious. Der er en masse artikler, som jeg på den måde hurtigt kan finde igen. Og som læserne måske også kunne have en interesse i at læse. Her er også emner, som ikke bliver behandlet på Internetsøgning.
Hvad angår udseendet, har jeg prøvet at finde en balance mellem spaltebredde, linjeafstand, bogstavstørrelse. Håber at det er lykkedes. Ligeledes skulle det nu være nemmere at skelne de enkelte indslag, fordi overskriften nu er rød.
Der er en halv snes personer som har kommenteret artiklerne siden jeg før jul strammede reglerne for at publicere kommentarer. For at forhindre spam. Det bør ikke afholde nogen fra at kommentere. Kommentaren bliver ikke bragt med det samme, jeg skal først godkende den. Og bare rolig: alt undtagen spam bliver offentliggjort. Jeg afviser ikke nogen kommentarer. Der er vist ikke gået mange timer før de er blevet offentliggjort. Hvad læserne ikke lægger mærke til er, at systemet på denne måde har forhindret snesevis af spamkommentarer. Så jeg har tænkt med at fortsætte sådan.
En lidt ældre nyhed er Links fra Bloglines nederst i højrespalten. Det er de rss-feeds, som jeg abonnerer på i Bloglines. Og nej, jeg sidder ikke møjsommeligt og ajourfører dem. Det sker helt pr. automatik!

Ingen kommentarer: