torsdag den 6. august 2009

iGoogle Showcase

iGoogle er hoppet med på celebrity-bølgen. De har nu gjort det muligt at snage i berømthedernes iGoogle på iGoogle Showcase. Der er en tredive berømtheder indtil videre. Fra Al Gore over Demi Moor og Donald Trump til Deepak Chopra.
Det hele er meget nemt. Du klikker blot på billedet af berømtheden, og inden for få sekunder kan du så se hvad disse bruger iGoogle til. Jeg prøvede med Demi Moor og Donald Trump og blev egentlig kun overrasket over hvor intetsigende hendes iGoogle er. Men hun mener sikkert det samme om min.
Der sker ikke så meget ved at prøve. I starten blev jeg lidt forskrækket og troede at Demi Moor havde overtaget min iGoogle, indtil jeg opdagede at jeg bare kunne klikke på fanebladene. 
Link
Googleblog. Omtale af Showcase
Google Showcase. Få iGoogle for berømtheder her.

Ingen kommentarer: