mandag den 26. marts 2007

Tilpas Google’s forside

Du kender det sikkert fra din mobiltelefon: Du kan vælge forskellige udseender på displayet. Og det kan du nu også på forsiden af den personaliserede Google.
Når du logger på fra forsiden, er der et link med teksten ’Select Theme’. Klik på det, og du får en oversigt over 7 forskellige temaer som du kan vælge til forsiden:
  • Classic,
  • Beach,
  • Bus Stop,
  • City Scape,
  • Sweet Dreams,
  • Tea House og
  • Seasonal Scape.
Det ændrer ikke på selve menuerne, men lægger en ’bund’ med de valgte temaer.

Smag og behag er selvfølgelig forskellig. På billedet har jeg valgt ’Sweet Dreams’. Det er den mindst ’forstyrrende’ af dem, synes jeg. De andre har da nogle ganske pæne tegninger af tehuse, snemænd og ventende buspassager. Men hvad skal det til? På min egen mobiltelefon kan jeg godt finde på at ændre udseende når jeg keder mig i toget eller bussen.
Men Google’s forside? Immervæk. Nu kan du jo selv prøve
Link
Samlet oversigt over de forskellige billeder.

Ingen kommentarer: