tirsdag den 5. september 2006

Ny Google-ting?

Det er velkendt at Google eksperimenterer hele tiden med søgeresultaterne. De fleste af sådanne opfanges hurtigt af internetsøgere, og normalt vil man kunne finde ud af hvad det er ved at læse Google Blogoscope's forum. De forsvinder så ofte for øvrigt igen.
Men denne gang har jeg måttet give op. Jeg stødte ind i en variation, som jeg ikke har set før, heller ikke på diverse fora som Blogoscope (eller er det min hukommelse der svigter?). Hvis nogen har set det før, så hører jeg gerne.
Det kom frem, da jeg lavede en ganske banal søgning på indvandrere OR indvandring. Og henvisningerne til andre søgninger på billeder, grupper m.v. er til at forstå. Men hvad er det dog for nogle skalaer? De minder lidt om Page Rank skalaen på Google værktøjslinje. Men hvad er det de måler? Bemærk at faciliteten kan være fjernet igen, når du trykker på søgningen.

Ingen kommentarer: