søndag den 31. juli 2005

Fra min egen verden…
Det første halvår af dette år har stået lidt i trykte materialers tegn. Det første resultat kan nu ses i Børsens håndbog Praktisk Ledelse, udgivet af Pia Torreck. Jeg var til et af Pias kurser i Københavns Kommunes Biblioteker og blev kapret til at skrive en artikel om internetsøgning. Den står nu at læse som et 17 siders kapitel 10.3 i den omtalte håndbog.
Pia skriver i pressemeddelelsen at ”Erik Høy er en efterspurgt foredragsholder og er ansat på Københavns Hovedbibliotek. Da jeg hørte om Eriks viden om internettet slog det mig, at mange af os kunne trænge til at effektivisere vores internet-adfærd. Tænk hvor meget tid mange af dine medarbejdere bruger på nettet. Måske skulle de endda bruge mere tid! Der ligger rene guldkister af viden – på nettet. Det gælder blot om at finde det – uden at bruge al for meget unødig tid! Invitér Erik Høy ud og få ham til at lære dine medarbejdere, hvordan de bruger nettet, til gavn for din bundlinie!
Artiklen er netop skrevet med det formål: at folk ikke skal bruge alt for megen unødig tid.
Og hvorfor skriver jeg så ”det første resultat”? Vent og se, større ting er undervejs…
Links
Håndbogens indhold.
Pressemeddelelse og introduktion til de nye afsnit.

Ingen kommentarer: