onsdag den 8. juni 2005

Kære læsere
Sommerferien nærmer sig. Det plejer at betyde at opfinderne på søgemaskinerne holder sig i ro. Jeg vil i de kommende måneder lancere nogle mere tænksomme temaartikler. Det sidste halve år er der kommet et indslag pr. dag, og problemet har mere været at begrænse stoffet end at få stof nok. Sådan vil det nok ikke blive resten af sommeren: der vil komme færre indslag.
En stor mængde mere overordnede temaer har imidlertid trængt sig på. Dem håber jeg at kunne få afskibet nu. Fællesoverskriften vil være: "Sommertemaer". De almindelige indslag (som det nedenfor om Firefox Tutor) vil komme som normalt, men altså ikke hver dag. Jeg håber, at I vil tage vel imod sommertemaerne! Og så ellers huske at der er en verden udenfor computerskærmene.
Jeg er glad for de mange nye tilmeldte til påmindelseslisten, lige som jeg på Bloglines kan se, at antallet af rss-abonnenter dér næsten er fordoblet på et halvt år. Hertil kommer så de, som bruger andre rss-læsere.
Til alle jer, og alle andre der læser med: fortsat god læsning!
Erik Høy

Ingen kommentarer: