torsdag den 18. november 2004

Fra Ofir til Gmail
Opmærksomme læsere vil måske have lagt mærke til at kontakt-emailen til venstre i kolofonen er ændret. Det skyldes at min ”gamle” Ofir-adresse efterhånden modtog 10-15 spambreve hver dag. Da jeg rask væk sletter disse uden at checke indhold, kan jeg ikke garantere at der er røget nogle af læsernes med i købet. Spam kan ikke undgås.
Jeg har prøvet at angive den nye Gmailadresse uden @. Det siges at gøre det besværligere for spammere at finde adressen. Men under alle omstændigheder er kapaciteten af Gmail 500 gange større end Ofirs (1 GB mod 2MB). Så der skulle altså nu være rigelig plads til adskillige hundrede spambreve om dagen.
Ofir-adressen virker dog stadig.
I øvrigt: hvis nogen skulle være interesseret i en gmail, så skriv. Jeg har et par invitationer. Du kan nemlig ikke bare oprette en Gmail (lige som fx Hotmail eller Jubii). Du skal inviteres….

Ingen kommentarer: